Διαμαντής Καρασούλας: Μήνυμα Διαμαντή Καρασούλα για τις δημοτικές εκλογές

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Μήνυμα Διαμαντή Καρασούλα για τις δημοτικές εκλογές


Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις φίλες και τους φίλους, σε όλες τις συμπολίτισσες και τους συμπολίτες του Πύργου και του ευρύτερου Δήμου μας, που με υποστήριξαν με την βοήθεια και την ψήφο τους στις προχθεσινές δημοτικές εκλογές.

Η συμμετοχή μου στον αγώνα του συνδυασμού ΑΝΑΓΕΝΕΣΙΣ του φίλου και συναγωνιστή Χάρη Μιχαλακόπουλου ήταν για μένα συνειδητή επιλογή με ιδεολογικό αλλά και πολιτικό χαρακτήρα,
ήταν υποχρέωση απέναντι στον τόπο και τους συμπατριώτες μας, απέναντι στην γενιά μου που παραλαμβάνει από τους γονείς της έναν Πύργο κατώτερο της Ιστορίας και του πολιτισμού του, μια πόλη-σκουπιδότοπο και άνδρο αναρχίας και παρανομίας, έναν Δήμο για "λίγους και εκλεκτούς".
Η περίοδος του προεκλογικού αγώνα που πέρασε ήταν για μένα ένα όμορφο ταξίδι που έγινε ευκαιρία να γνωρίσω σημαντικούς και αξιόλογους ανθρώπους, άξιους συναγωνιστές αλλά και καλούς φίλους. 

Δώσαμε όλοι μαζί έναν μεγάλο αλλά άνισο αγώνα. Οι αντίπαλοί μας ήταν κορυφαία πολιτικά πρόσωπα του πολιτικού κατεστημένου της Ηλείας εδώ και δεκαετίες με βαρύτατες ευθύνες για την κατάντια του Δήμου και του Νομού μας αλλά με ακόμα πιο βαρύ πολιτικό πελατολόγιο, αφού όλα αυτά τα χρόνια κατάφεραν να καταστήσουν χιλιάδες ανθρώπους, ομήρους των εξυπηρετήσεων και του ρουσφετιού που χωρίς αυτό δεν μπορείς να κάνεις τίποτα στην Ηλεία.

Τους πολεμήσαμε στα ίσα. Χωρίς καμία κομματική στήριξη, χωρίς χορηγούς και χρηματοδότες, χωρίς προβολή στα ΜΜΕ αλλά με τεράστιο πόλεμο, λάσπη, συκοφαντίες και αποκλεισμούς εναντίον μας καταφέραμε να εισέλθουμε θριαμβευτικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο αφήνοντας πίσω συνδυασμούς με ισχυρό κομματικό μηχανισμό και οικονομική δύναμη όπως αυτούς του ΚΚΕ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και καταγράφοντας δύναμη μόλις 4 μονάδες πίσω από τον ΣΥΡΙΖΑ, την αξιωματική αντιπολίτευση της Χώρας.

Είμαστε οι αναμφισβήτητοι νικητές των εκλογών όταν ο πρώτος σε δύναμη συνδυασμός κατέγραψε ποσοστό μόλις 21%. Η δυναμική είσοδος του επικεφαλής της Παράταξης μας στο νέο δημοτικό συμβούλιο αποτελεί τον εφιάλτη τους αλλά και την μοναδική φωνή αντίστασης στις ανίερες μεθοδεύσεις τους. Οι αποκλεισμοί, οι ετεροπροσδιορισμοί και οι λοιδορίες τελείωσαν. 

Από την μεριά μου, έδωσα όλη την ψυχή μου σε αυτόν τον αγώνα για το καλό της Παράταξης. Με ήθος, αξιοπρέπεια και πολιτικό λόγο όπως έμαθα να αγωνίζομαι πάντα. Η δική μου παρουσία στα κοινά άλλωστε είναι τρόπος και στάση ζωής και όχι ευκαιριακή επιλογή. Ασχολούμαι με τα κοινωνικά προβλήματα καθημερινά και ακατάπαυστα και όχι έναν μήνα πριν τις εκλογές και αυτό το γνωρίζουν όλοι όσοι παρακολουθούν την δράση μου τα τελευταία χρόνια.

Είμαι παρών, για να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις την παρουσία της Παράταξης μας στο νέο δημοτικό συμβούλιο. 

Ευχαριστώ και πάλι μέσα από την καρδιά μου όλους εκείνους που με τίμησαν με την υποστήριξή τους και την ψήφο τους. Εκείνους που έσφιξαν το χέρι στο δρόμο εμπιστευτικά, εκείνους που δήλωσαν φανερά την στήριξή τους στο πρόσωπό μου.
Σας ευχαριστώ όλους και  υπόσχομαι να συνεχίσω τον αγώνα ακόμα πιο δυνατά, ακόμα πιο υπεύθυνα. 
Σας θέλω δίπλα μου.  

Με εκτίμηση
Διαμαντής Καρασούλας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου