Διαμαντής Καρασούλας: Χρόνια Πολλά στην Μητέρα...

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Χρόνια Πολλά στην Μητέρα...


Μια ιστορία απ' το χθες... ίσως απ' το σήμερα, ίσως κι απ' το αύριο...



Κάποτε ήταν ένα παλικάρι που αγαπούσε πολύ μια κοπέλα. Μια μέρα την ρώτησε:
-Αγάπη μου, ζήτα μου ό,τι θέλεις κι εγώ θα το φέρω στα πόδια σου!
-Aν με αγαπάς αληθινά, φέρε μου την καρδιά της μάνας σου...
 Τυφλωμένος από την αγάπη του για την κοπέλα ξεκίνησε για να φέρει αυτό που του ζήτησε η κοπέλα του. Την καρδιά της μάνας του! Πήγε στο πατρικό του, βρήκε την μάνα του, ξερίζωσε την καρδιά της και έτρεξε γρήγορα να πάει στην κοπέλα την απόδειξη της αγάπης του.
Προχωρώντας στο δρόμο και κρατώντας στα χέρια του την καρδιά της μάνας του, σκόνταψε και έπεσε. Τότε ακούστηκε μια φωνή: «Χτύπησες παιδί μου;». 
Ήταν η καρδιά της Μάνας...


Χρόνια πολλά σε όλες τις Μητέρες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου